24 kwietnia 2017

040. So cold


Jaki ładny, okrągły numer notki na tę specjalną okazję... Okej, koniec z sarkazmem, nie wychodzi mi T.T

Tak, wiem, nie było mnie szmat czasu. Od razu uprzedzam, to bynajmniej nie jest mój powrót. Ta notka czekała na wstawienie dwa tygodnie tylko dlatego, że nie umiałam podjąć decyzji. Dzisiaj coś mnie tchnęło i nie mogłam dłużej zwlekać.
Oficjalnie znikam z grafikosfery.
Nie pytajcie mnie o powody, sama ich nie znam. Ot, wypaliłam się i dla mnie ten blog dłużej nie ma sensu. Tym postem chcę zakończyć działanie na Graphics Temptation, a już niedługo opuszczę resztę moich blogów. Chcę jedynie zamknąć otwarte wcześniej sprawy.

Nie mówię, że to kategoryczny koniec, ale wszystko do tego zmierza.

Trzymajcie się, kochani xx

sygnatury

nagłówki
współpraca ze Scar

koloryzacje

3 comments

  1. Alessa, nawet nie wiem co mam napisać ;c Cieszyłam się na nową notkę u Ciebie ale nie liczyłam, że radość tak szybko minie. Nie będę tu się wywodzić - po prostu życzę aby wszystko Ci się ułożyło i żebyś wróciła kiedyś do nas. Bo będziemy tęsknić.
    Co do prac jak zwykle cudowne ^^

    Trzymaj się cieplutko i nie zapomnij o nas!
    Zaula

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie, o nie, o nie... Jedyne blogi graficzne, na które wchodziłam, przeglądałam, to było właśnie Graphics Temptation i Secret Templates, więc co tu dużo mówić, jest mi bardzo przykro, że się wypaliłaś. Mam nadzieję, że jeszcze odnajdziesz radość w tworzeniu w blogosferze i wrócisz z jeszcze większym zapałem. Bardzo mocno trzymam za to kciuki.
    Trzymaj się!

    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda. Twoje prace są jednymi z najładniejszych na blogosferze jakie widziałam,a uwierz mi, przeglądałam wiele stron.
    Będę tęsknić. T_T
    Mam nadzieję, że jeszcze wrócisz!

    Nerinne

    OdpowiedzUsuń

Followers