12 lutego 2016

009. Until we go down

Cześć!
Ten tydzień był dosyć luźny, choć nie do końca. Dużo leżałam w łóżku i, cóż, nie czułam się zbyt dobrze. Więc notka jest skromna i pewnie następne też będą. :c Ale nadal będą pojawiać się co tydzień, obiecuję! <3
Co tam u Was? ^^ Ja wkręciłam się w kolejny serial, jakim jest The Shannara Chronicles, i już zdążyłam się przy nim poryczeć, choć wyszło dopiero sześć odcinków. c': Ale polecam Wam go serdecznie, świetny magiczny klimat, wartka akcja, no i... Wil. </3

ZAMÓWIENIA
SZABLONY
Skorzystałam tu z dwóch propozycji i połączyłam je w jedną. c: Jest Hogwart, jest minimalistycznie, no i uwielbiam ten szablon!
NAGŁÓWKI
Lubię te nagłówki. c:
 PLIKI PSD
KOLORYZACJE
ZBIERAM ZAMÓWIENIA
Dwa. :> A my, jak zwykle, widzimy się w kolejny piątek lub sobotę. :3 Trzymajcie się cieplutko! <3
A.
EDIT
Zbieram zamówienia od Cosimy.

14 comments

  1. Jeszcze raz ślicznie dziękuję za prześliczny nagłówek! :)
    Szablon z Hogwartem jest naprawdę świetny. Kocham minimalistyczne szablony!
    Do tego ten nagłówek z Holland <3
    Cud, miód i orzeszki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDA! Nagłówki są obłędne! Ten z Paris urzekł mnie napisem, jest świetnie wykonany:) Pasuję do tego nagłówka. Drugi ma świetne kolorki, takie mroczne. Lubię takie coś. A tak wql na nim jest Holland <3 Sygnaturka też mi się spodobała, jest bardzo ładna:)
    Pozdrawiam cię serdecznie kochana!
    Dreidre;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mam jeszcze pytanko jakiej czcionki użyłaś w nagłówku z Paris?

      Usuń
    2. Dziękuję! <3
      Czcionka nazywa się Bilius. c:
      A.

      Usuń
  3. A co, dzisiaj sobie złożę dwa zamówienia, a potem skomentuję cudowną notkę.

    ZAMÓWIENIE PIERWSZE:
    1. http://let-the-skyfall.blogspot.com/
    2. Taissa Farmiga i Ian Somerhalder.
    3. http://www.tekstowo.pl/piosenka,lea_michele,if_you_say_so.html < as always, co uznasz za pasujące :P, ale gdzieś tam w małej wersji w tle ten początek, w sensie "siedem dni odkąd mnie sparaliżowałeś" czy coś takiego. Po ang.
    4. otwarty nagłówek, trójka, może być nieco mrocznie, tajemniczo, ciemno.
    5. Hasło: break the fall
    6. Kontakt: bellatrixlestrange1994@gmail.com

    ZAMÓWIENIE DRUGIE:
    1. http://sierpniowe-niebo.blogspot.com/
    2. Crystal Reed i Troian Bellisario
    3. http://www.tekstowo.pl/piosenka,meghan_trainor,like_i_m_gonna_lose_you__feat__john_legend_.html <jak zawsze.
    4. otwarty nagłówek, trzykolumnowy, taki troszkę dziewczęcy może? Znaczy, nie różowy etc., tylko taki w sumie jasny, miły dla oka.
    5. break the fall
    6. bellatrixlestrange1994@gmail.com

    Oba blogi zamknięte (z tego, co pamiętam), ale żaden problem udostępnić tobie ich. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, a teraz słów kilka o notce, bo wypada.
      Sygnatura przepiękna. Naprawdę, nie wiem, co powiedzieć o niej więcej, bo po prostu jest świetna. Bardzo fajne otwarcie notki! :P
      Planuję oglądać ten serial, ale matko, tyle seriali, jak tu żyć.
      Zamówienie bardzo ładne, mimo że jakoś super nie jaram się piłkarzami etc. ani nic o nich nie czytuję. Niemniej, świetny.
      Szablon z Hogwartem - ok, minimalistyczny - ale ja wolę nieco inne minimalistyczne. W sensie, ten jest bardzo fajny, ale przykładowo tło bym zmieniła na troszkę ciemniejsze.
      Nagłówek 1 - bardzo fajny, taki delikatny, przyjemny dla oka, miły.
      Nagłówek 2- mimo że bardziej jakby pusty, to chyba lepszy niż poprzedni! Holland wygrywa xd.
      I naprawdę, podziwiam się za to, że co tydzień dajesz radę coś wstawić i trzymam mocno kciuki, żebyś w tym wytrwała, bo wszyscy zyskujemy <3.
      No i chyba tyle. Czekam na nową notkę!

      xx

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie! ♥
      Przyjmuję oba zamówienia. c:
      A.

      Usuń
  4. Hej! Kiedyś składałam u ciebie zamówienie na okładkę, tym razem chciałabym złożyć zamówienie na szablon :)
    1. Adres bloga: http://replay-fanfic.blogspot.com/
    2. Linki do zdjęć lub nazwiska modeli: Justin Bieber
    3. Napis: "Chcąc uratować kogoś innego, najpierw musisz pomóc samemu sobie." - nie wiem czy po polsku czy po angielsku
    4. Ogólna wizja, czyli kolorystyka, układ itd: Układ dwukolumnowy, nagłówek otwarty, kolorystyka mroczna taka tajemnicza. Chciałabym żeby gdzieś w nagłówku znajdowała się taka tajemnicza postać w oddali, jakby cień czy coś w tym stylu.
    5. Hasło: Break the fall
    6. Kontakt: someonemadzio@onet.pl
    Mam nadzieje, że przyjmiesz moje zamówienie. Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie przyjmuję zamówień, musisz spróbować w następnej notce. :<
      A.

      Usuń
  5. Dzisiaj którko i na temat
    Sygnaturki
    -rozpoczynająca: barwy magiczne, wyraziste... Kolorystyka dobrana idealnie.
    Zamówienia:
    Normalne, na takim normalnym poziomie. Żadne wow i żadne blee.
    Szablon mi się podoba.
    Oba nagłówki naprawdę sliczne. *,*
    Koloryzacje też mi się podobaja. ŻĄDAM SZABLONU WOLNEGO Z HUNCWOTAMI! xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ♥
      Hahs, wiesz, że ja Huncwotów nie lubię. xd No ale może coś się zrobi...
      A.

      Usuń

Followers