28 października 2016

034. Get down with the victim

© Alessa & Scar
Dzień dobry ^^

Jeny, padam. Odkąd wróciłam ze szkoły, kończyłam nowy główny, a to poszarpało mi trochę nerwów... Ale przynajmniej efekt mnie zadowala :3 A Wy, co myślicie? Wyszło mi trochę zimowo, ale w końcu już prawie listopad, a jestem zbyt leniwa, żeby potem znowu zmieniać szablon XD Na dniach zmienię też regulamin i inne zakładki, dzisiaj dam sobie z tym spokój. Dobrze, że notka była gotowa już w środę :')

Długi weekend! Macie jakieś plany? :) Ja będę odrabiać lekcje XD Może się z kimś spotkam, ale pewnie tylko w celu zrobienia projektu na fizykę. Ciężkie jest życie osoby aspołecznej ^^ Poza tym będę dużo czytać. W ostatnich miesiącach przeczytałam bardzo mało, więc chcę się podnieść. Wczoraj skończyłam książkę Harry Potter i Przeklęte Dziecko. Nie oczekiwałam czegoś niesamowitego i czegoś takiego nie dostałam, ale miło powrócić do Hogwartu i Złotej Trójki. Niemniej jednak, dla mnie Harry zakończył się na siódmej części, a PD traktuję jako coś w rodzaju fanficka. A może jest tu ktoś, kto chce podzielić się swoją opinią na temat tej książki? :>

Nie przeciągam już, zapraszam serdecznie do wyjątkowo mhrocznej notki :3 Następnym razem zobaczymy się tu dokładnie za trzy tygodnie. Trzymajcie się cieplutko! ♥

Więcej informacji w tym poście!

szablony
współpraca z Forain

sygnatury
2 — współpraca z Sezamem

nagłówki
3 — współpraca z Erenae

stocki

pliki psd

koloryzacje

10 comments

  1. Red star
    Ja się dzisiaj rozpiszę, więc szykuj się na interesujący i niesamowicie wciągający referat na temat twojej notki, twórczości i jakże godnych polecenia książek.
    No więc tak: Na początku coś o twojej grafice. Mianowicie sygnaturka otwierająca post wykonana razem ze Scar po prostu tak bardzo zachęciła mnie do przeglądania dalszej części notki, że zaraz po pobawieniu się szablonem, szybko wskoczyłam podziwiać resztę prac. Pierwsza i druga sygna wygrywają u mnie swoim mrocznym klimatem i kompozycją. Ja jestem mega ujarana jak widzę tak dobrze zrobione ciemne prace, bo wiem, ile czasami wysiłku one kosztują.
    Trzecia i czwarta sygnaturka są moimi ulubieńcami, jeżeli chodzi o jesienne i halloweenowe kolorki ♥ Szczerze mówiąc, to zazdroszczę, bo ja często mam problem z tą porą roku, jeśli chodzi o grafikę.
    Z nagłówków najbardziej do gustu przypadł mi 3, czyli ten z Erenae, bo jest najbogatszy jeżeli chodzi o kompozycję, detale, kolorystykę i napis. Istny majstersztyk! Reszta prac oczywiście też jest boska, ale wiesz, że ja lubię takie, gdzie dużo się dzieje.
    Od razu mówię, że pobieram koloryzacje i paczuszki do siebie na Lost Souls, Unfaithful Heaven, Graphics Heart i gdzie tam jeszcze mnie znajdziesz :p
    Ja ostatnio kupiłam sobie HP i PD, ale jeszcze nie przeczytałam, także na ten temat się nie wypowiem. Mam tylko nadzieję, że nie będzie tak źle jak myślę i czytam po opiniach. Natomiast gorąco polecam Ci książkę "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" autorstwa K.Moseley; "Pomiędzy światami" J.Warman - ta książka opowiada o tym, jak dziewczyna umiera na swojej imprezie urodzinowej i będąc duchem próbuje dowiedzieć się co się wydarzyło feralnej nocy. Polecam, bo pomimo kryminalistycznego wątku jest też miłosny ;); "Dziesiąte Miasto" P.Carman - to jest bardziej fantastyka morska, wątki odkrywczo-badawcze i tego typu rzeczy; "Amor z ulicy rozkosznej" L.Fabisińska - To jest na "odmóżdżenie się" w pewnym sensie, bo chodzi o ratowanie świata baśni i fantazji. Ale w sumie na nudę fajne.
    To tyle. Mam nadzieję, że jakoś pomogłam. Pozdrawiam serdecznie!
    Forain z lost souls graphics

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww dziękuję, kochana! *-* Na pewno obczaję te wszystkie ksiąźki, a jeśli chodzi o nową część Harry'ego, to nie jest tak źle. Po opiniach spodziewałam się czegoś gorszego XD

      Pozdrawiam ♥
      Alessa

      Usuń
  2. Red Star

    O stara... Szablon główny jest miodzio! ♥ Kolorki są takie genialne, że brakuje mi słów, by opisać mój podziw :c Jest i nasza cudna współpraca ;> Moje zdanie na temat szablonu z Forain już znasz. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia :O ♥ Pierwsza sygnaturka skradła mnie kolorami (których w sumie nie ma xD, ale wiesz o co mi chodzi). Druga... Odwaliłyście kawał dobrej roboty! :) Trzecia ma bardzo fajną koloryzację c: W czwartej podoba mi się ten halloweenowy klimat, świetna! W pierwszym nagłówku użyłaś czcionki, której ja boję się używać, nigdy mi nic z nią nie wychodzi, a tobie proszę jakie cudeńko wyszło! :D Drugi ma takie cudne, mroczne kolorki. Podoba mi się bardzo! ♥ We współpracy z Erenae niewiele widać, ale jednak ten nagłówek spodobał mi się chyba najbardziej. Ma swój klimat <3 Ah, nie... Zapomniałam o ostatnim nagłówku. Ten będzie moim faworytem tej notki! Booooże, co za cudo! Ten klimat! ♥ Te kolory! ♥
    Pobieram stocki i koloryzacje, dziękuję c:

    Co do nowej książki Harry'ego Pottera... Nie czytałam i chyba nie zamierzam. Podobnie jak dla ciebie - dla mnie HP kończy się na ostatniej części filmu i przy tym wolę pozostać. Poza tym mam pewnego rodzaju obawy, co do przeczytania książki xD
    No nic...
    Nie mogę doczekać się kolejnego posta!
    Trzym się!
    S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona i pod wrażeniem nowego głównego szablonu. Jest ciemny i tajemniczy- moje klimaty! Po prostu się w nim zakochałam. Sygnaturka zaczynająca notkę jest dobra, ale o wiele bardziej podoba mi się ta pierwsza czrno-biała. Ten post jest jednym z twoich lepszych. Życzę dalszych sukcesów. P S Dzisiaj dostanę w swoje rączki tą książkę i nie mogę się doczekać. ^.^ Miłego dnia!
    Sama-wiesz-kto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Red Star
    Hej <3 Bardzo podoba mi się nowy szablon,jest przecudny! Świetne prace! najbardziej urzekła mnie druga sygnatura oraz trzeci nagłówek ♥ Szablon z Forain także świetny ♥ Jeśli chodzi o Harry'ego Pottera,na razie nie zamierzam czytać,bo to już nie jest to samo co poprzednie części^ Pobieram stocki,koloryzacje, plik psd i jedną sygnaturę.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za komentarz ♥

      Pozdrawiam
      Alessa

      Usuń
  5. Witaj! ♥ Może zacznę od tego, że zaprosiłaś do siebie więc przybywam Hihi ♥ Nowy szablon sprawił, że zakochałam się na zabój w Twoim blogu ♥ Ach... ♥ Cudo ♥ Szablon z Froain cudowny :* ♥ Trzecia i druga sygnaturka skradła moje serduszko ♥ Drugi nagłówek cudowny ♥ ale reszta też świetna :* Na pewno skuszę się na pobranie stocków ♥ Button z imprezą wstawię do siebie ♥ i chętnie będę uczestniczyć ♥ !

    Pozdrawiam cieplutko i oby tak dalej z grafiką ♥ !

    Sivi

    OdpowiedzUsuń

Followers